Mary's NoVeLs

Mary's NoVeLs

نوشته های پنهان "دخترآسمونی"
Mary's NoVeLs

Mary's NoVeLs

نوشته های پنهان "دخترآسمونی"

حرف اول

سلام

من مریمم 

مرسی ازین که الان داری نوشته های منو می خونی

من پارسال شروع به نوشتن کردم ...همین موقع ها بود که فکر یه رمان به سرم زد ... حدود سال بود که خواننده رمان بودم اما از پارسال همین موقع ها دست به قلم شدم ... هنوز رمان اولم تموم نشده چون خیلی طولانیه ... یه چیزی تو مایه های رمان غزال ... تمام داستان تو ذهنمه فقط رو کاغذ نیومده که کم کم داره میاد ... امیدوارم تا اخر ماه رمضون تمومش کنم و برم سراغ رمان بعدی که تمام اونم تو ذهنمه و فقط نگارش نشده ... این از این

اما رمان اولم چی داره؟

بهتره بگم همه چی ... عشق ... دعوا ... کل کل ... مهربونی ... جدایی ... غم ... شادی ... مجردی ... متاهلی ... همه چی!

واسش خیلی زحمت کشیدم ... 1 سال تمام فکر و ذکرم این رمان بود ... الانم هست ... امیدوارم با نظرات و نقداتون همراهیم کنید که یه رمان خوب بخونید

با تچکر

نظرات 1 + ارسال نظر
افزایش بازدید سایت و وبلاگ سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 19:51 http://2max.ir/

سلام
وب سایت زیبای شما را دیدم
با ثبت نام در سایت ما به آدرس
http://2max.ir/
500 امتیاز بازدید رایگان + 500 تومان هدیه بگیرید و ترافیک ورودی سایت خود را افزایش دهید
منتظر شما هستیم
باتشکر
گروه توماکس دات ای ار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.