Mary's NoVeLs

Mary's NoVeLs

نوشته های پنهان "دخترآسمونی"
Mary's NoVeLs

Mary's NoVeLs

نوشته های پنهان "دخترآسمونی"

عاشقی زیر چتر خدا (مقدمه)

خزان که مال ما شد بهار مال شما
صاف و ساده بگویم سلام حال شما؟


احوال پرسی رو حال کردین؟
چ خبرا؟
ما اومدیم با رمان دوم 
مرسی ازتون بابت همراهی مردی شبیه من 
امیدوارم با مطالعه این رمان باز هم منو شرمنده کنید
اول از همه یه نکته ای رو بگم که این رمان بی ربط به مردی شبیه من نیست!
و دو اینکه این داستان در دهه 60 اتفاق افتاده!

خلاصه: آتنا برای دوری از خانواده و مستقل شدن به اصفهان میره ... اونجا هم دانشگاه میره و هم کار می کنه ... توی اصفهان پدرش یه باغ داره که همین مسئله باعث میشه پدرش مخالفتی با رفتنش نداشته باشه ... عموش که توی جبهه مشغول جنگ بوده بهش پیشنهاد میده که بیاد خوزستان و به مجروحا کمک کنه ... آتنا میره اما ...

همیشه یه اما وجود داره

یه چیزیم بگم ... من جرات کردم و سراغ دهه ای رفتم که حتی 1 روزش رو هم به چشم ندیدم ... سراغ این موقعیت و سوژه رفتن به نظرم یکم گستاخیه اما نمی دونم چی باعث میشه که ترغیب بشم و این کارو بنویسم ... به هر حال به کمکتون احتیاج دارم ... به نقداتون و همراهیتون احتیاج دارم ... پس لطفا ازم دریغ نکنید

یه تشکر ویژه هم بکنم از خانوم سیده زهرا حسینی بابت کتاب بی نظیرشون(دا) که اگه این کتاب نبود من هیچ وقت سراغ این سوژه نمیومدم

و یه چیز دیگه ... فک نکنید این رمان جنگ و خون ریزی و تیر و تفنگه ... نه اصلا اینطوری نیست ... یه پارت نچندان کوتاهیش برمی گرده به جبهه ولی همون قسمتم از مناطق درگیری خبری نیست!

درضمن ... هیچکدوم از اسامی ... مکان ها ... و وقایع حقیقی نیستند و فقط و فقط زایده ذهن من حقیر می باشد!
دیگه فکر نمی کنم نکته ای باشه


اما ...

مقدمه:
این بار جایمان عوض میشود
تو می شوی حوا
من میشوم ادم
این بار جای خدا هم تغییر می کند
من هم ادم می شوم و هم خدا
در حالی که حوایم
من حوایم اما این بار هم ادمم هم خدا
باید حلالش کنم
سیبی را که خوردی این بار من باید حلال کنم
تو آن سیب را از باغی چیدی که من خدایش هستم
و من حوای تو خواهم بود
تو را به زمین نمی فرستم
نگهت خواهم داشت
من

خدای این باغم


...کل داستانو لو دادم با این مقدمه ام!...
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 20:14 http://zekr.blogsky.com/

سلام
اگرمحبت نموده وما را به جوانان وخانواده ها معرفی کنید ممنونتان خواهیم بود
http://zekr.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.